1. Menüye atla
  2. İçeriği geç
  3. Alt bilgiyi geç




Sıkça Sorulan Sorular

Karşılaşılan Sorunlar Hakkında Üniversitemiz Personeline Duyurulur:

 
1)    Tek şifremi sıfırlayamıyorum ne yapmalıyım?

Explorer yerine chrome ya da mozilla kullanılması gerekiyor. Şifre değiştirdikten sonra 20 dakika beklemek gerekmektedir.
 
2)    Cep telefonuma şifre geliyor kontör düşecek mi?

Hayır herhangi bir ücret alınmaz
 
3)    Cep telefonuma doğrulama kodu gelmiyor?

Sistem yoğunluğundan dolayı bazen aksaklıklar olabiliyor. Bir süre sonra tekrar deneyiniz.
 
4)    Maillerime başkaları ulaşıyor mu?

Hayır maillerinize ve şifrenize bilgi işlem dahil kimse erişemez.
 
5)    Güvenlik kodu uygulaması neden var kullanmak istemiyorum?

Güvenlik kodu sizin ve hesabınızın güvenliğini artırmak için üretilen bir güvenlik sistemidir. Kullanmak güvenlik nedeniyle zorunludur.
 
6)    Neden farklı bilgisayar kullandığımda güvenlik kodu soruyor?

Kodlar sadece bir bilgisayar için oluşmakta ve kullanacağınız her farklı bilgisayar için size kod doğrulaması yapılacaktır.
 
7)    Her gün güvenlik kodu istiyor ne yapmalıyım?

60 gün sorma seçeneğini işaretlerseniz 60 gün boyunca o bilgisayarda güvenlik kodu sorumayacaktır.
 
8)  Bu geçerli bir kullanıcı değil yazı alıyorum ne yapmalıyım?

Sistem eksik girişten dolayı hata vermektedir. Kullanıcı adınızı girerken  Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.  şeklinde girmeniz gerekmektedir.
 
9)  E-posta aramasında aradığım kişinin e-postası olmasına rağmen ulaşamıyorum ne yapmalıyım?

İki veya daha fazla ad ve soyada sahip kişileri ararken ilk isimlerini aratınız. Sistemden kaynaklı bir sorun olup incelememiz sürmektedir.
 
10)  Mail sisteminin dili İngilizce Türkçe nasıl yapabilirim?

Ayarlar--> Seçenekler-->Ayarlar-->Bölgesel-->Dil altında bulunan kutucuğu işaretleyip kaydet demeniz gerekmektedir.
 
11) Telefon numaramı girmek istemiyorum numaramı kimse görsün istemiyorum.

Güvenlik kodu için girilen telefon numaranızı kimse görmez kimseyle paylaşılmaz.
 
12) Toplu mail gönderme yapılıyor mu?

Toplu mail gönderme konusunda BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ yetkilendirilmiştir. Diğer kişiler toplu mail gönderemeyeceklerdir. Toplu mail göndermek isteyenler basınla iletişime geçmesi gerekmektedir.
 
13) Eski sistemde e-postam vardı şuan adıma bir hesap yok ne yapmalıyım?

E-posta istek formunu doldurarak bilgi işleme başvurmanız gerekmektedir.
 
14)  Şirket elemanları ve güvenlik personeli mail kullanamayacak mı?

Kişilerin isteği birim amirlerinin onayı ve imzasıyla açılabilir.
 
18)  Kurumsal mail adresleri nasıl açılacak?

Birimin yetkilendirdiği bir kişinin bilgileri ve e-posta adresi ile birim amirinin onayıyla üst yazı ile bilgi işleme gönderilmesi gerekmektedir.
 
19)  Şifremi hatırlamıyorum ne yapmalıyım?

Şifremi Unuttum linkine tıklayarak yeni şifre alabilirsiniz.
 
20)  Mail şifremi neden değiştirmeliyim?

İlk mail şifreniz kolay erişilebilir olduğundan şifrenizi harf noktalama işareti ve rakam olacak şekilde üçlü kombinasyonla yeni bir şifre vermeniz gerekmektedir. İlk kez şifre değiştirmede sorun yaşayanlar bilgi işlemi arayarak yardım alabilirler.
 
21)  Neden tek şifre gerekli?

Üniversitemizde kurumsal e-posta adresi ve şifre ilerleyen zamanda diğer bilgi sistemlerinde de kullanılacağından tek şifre sistemine geçilmiştir.
 
22)  Kurumsal e-posta adresimi kullanmasam olur mu?

Üniversite personelinin e-imza dahil tüm bilgilendirilmesi ve duyurular sadece kurumsal e-posta adresi ile yapılabilecektir.
 
NOT: Office365 Yardım Merkezine Erişmek İçin Tıklayınız.

Sorunlarınız için;

Cihangir YAZICI                               Ali EREN           
 0366 280 1510                               0366 280 13 09

 

 

 

E-Posta Yardım Menüsü

 Kastamonu Üniversitesi, 01 Mart 2006 tarih ve 5467 sayılı kanunla kurulmuş olup; şu an 13 fakülte, 2 enstitü, 3 yüksekokul ve 13 meslek yüksekokulu'ndan oluşmaktadır.