1. Menüye atla
  2. İçeriği geç
  3. Alt bilgiyi geç




2014-2015 AKADEMİK YILINDA MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA YURT DIŞINA GİDECEK ÖĞRETİM ELEMANLARINA DUYURU

 

2014-2015 AKADEMİK YILI İÇİN MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI KESİN LİSTESİNDEKİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ YURTDIŞINA GİTMEDEN ÖNCE HAZIRLAMASI  GEREKEN EVRAKLAR

  

1-Öğretim Elemanı Harekelilik Programı formunu doldurup, Fakülte Mevlana Koordinatörünüze ve Dekanlığınıza imzalatıp, mühürlettikten sonra Mevlana Ofisine teslim edilmelidir. (Bu formu daha önce Mevlana ofisine ulaştıranlar tekrar doldurmayacaktır.)

2-Fakülte Dekanlığınıza dilekçe vermelisiniz.   Dilekçenizi  (yurt dışına gideceğiniz tarihten en az 1 ay önce vermeniz gerekir.)

3- Bu dilekçeye istinaden Fakülte Dekanlığınız Yönetim Kurulu Kararı çıkartacak ve Rektörlüğe üst yazı ile gönderecek. Rektörlükten Dekanlığınıza görevlendirme uygundur yazısı gelecek.

 

Mevlana ile yurt dışına gitmeden önce Koordinatörlüğümüze teslim edilmesi gereken belgeler şunlardır:

1- Fakülte Yönetim Kurulu Kararı ( 2 adet aslı gibidir yaptırılacak. Fakülte sekreteriniz yapabilir.)

2- Yükümlülük Sözleşmesi   (Öğretim Elemanları tarafından 2 Adet doldurulup, mavi kalemle imzalanacaktır. Yükümlülük Sözleşmesine TL. hesabınıza ait IBAN Numarası (Ziraat Bankasından Maaş aldığınız hesap IBAN no'su olabilir) yazılacaktır. Yükümlülük Sözleşmesini Sayın Rektörümüze Koordinatörlüğümüz imzalatacak.)

 

 

Yukarıdaki belgelerin yurt dışına gitmeden en az 1 hafta önce Koordinatörlüğümüze ulaştırılması gerekmektedir. (Mevlana Koordinatörlüğü- İlahiyat Fakültesi yazdığınızda Koordinatörlüğümüze ulaşır.)

 

YURT DIŞINDA İMZALATILACAK OLAN BELGELER

1-Katılım Sertifikası (Gidilen Üniversitenin Koordinatörüne imzalatılacak, Mühür de bastırılacak)

2- Öğretim Elemanı Hareketlilik Programı Formu (Gidilen Üniversitenin Fakülte Dekanı imzalayıp, mühürleyecek.)

 

YURT DIŞINDAN DÖNÜŞTE KOORDİNATÖRLÜĞÜMÜZE TESLİM EDİLECEK BELGELER

Fakülte YKK, Rektörlük Görevlendirme Yazısı, Yükümlülük Sözleşmesi yurt dışına çıkmadan en az bir hafta önce Koordinatörlüğümüze teslim edilecek, döndükten sonra ise aşağıdaki belgeler teslim edilecektir.

1-Katılım Sertifikası Fotokopisi (Gidilen Üniversitenin Koordinatörü imzalı ve  Mühürlü)

2-Öğretim Elemanı Hareketlilik Programmı Formu (Gidilen Üniversitenin Fakülte Dekanı imzalı ve Mühürlü)

3-Nihai Rapor  (Öğretim Elemanı tarafından doldurulup, imzalanacaktır.)

4-Yurtdışı Seyahat  Raporu (Öğretim Elemanı tarafından doldurulup, imzalanacaktır.)

5- Uçak biniş kartları (Boarding Pass). 

6- Uçak biletleri (elektronik bilet ) Not: Uçak gidiş-dönüş toplamı 1000 Doları geçmemeli.

 

Öğretim Elemanları döndüklerinde tüm belgeleri Koordinatörlüğümüze teslim ettikten bir hafta sonra yolluk ve yevmiye ödemeleri yapılır. Konaklama ücreti ödenmez.

 

Mevlana Değişim Programı Koordinatörlüğü

 Kastamonu Üniversitesi, 01 Mart 2006 tarih ve 5467 sayılı kanunla kurulmuş olup; şu an 13 fakülte, 3 enstitü, 3 yüksekokul ve 13 meslek yüksekokulu'ndan oluşmaktadır.