Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

Üniversitemizde Bayramlaşma Merasimi Gerçekleştirildi

17 Nisan 2024

Üniversitemizde Ramazan Bayramı vesilesiyle, 17 Nisan 2024 tarihinde Beyribey Konukevi’nde Rektörümüz Prof. Dr. Ahmet Hamdi Topal’ın katılımıyla "Bayramlaşma Merasimi" düzenlendi. Merasime, Rektörümüz Prof. Dr. Ahmet Hamdi Topal başta olmak üzere, Rektör Yardımcılarımız Prof. Dr. Mehmet Atalan, Prof...

Kastamonu Üniversitesi'nde Ramazan Şenliği Coşkusu Yaşandı

04 Nisan 2024

Kastamonu Üniversitesi Genç Kızılay Öğrenci Topluluğu öncülüğünde, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı'na kayıtlı öğrenci toplulukları ve öğrencilerimizin katılımıyla “Ramazan Şenliği” etkinliği düzenlendi. 4 Nisan 2024 tarihinde Merkezi Yemekhane ve Ayyıldız Spor ve Yaşam Merkezi'nde gerçekleşen...

Sinop Valisi Özarslan ve Sinop Üniversitesi Rektörü Taşdemir, Rektörümüzü Ziyaret Etti

02 Nisan 2024

Rektörümüz Prof. Dr. Ahmet Hamdi Topal, 2 Nisan 2024 tarihinde Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan ve Sinop Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Prof. Dr. Şakir Taşdemir'i makamında ağırladı. Rektör Yardımcılarımız Prof. Dr. Kasım Yenigün ve Prof. Dr. Ömer Küçük’ün de hazır bulunduğu görüşmede üniversite-sa...

Üniversite Haberleri

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

Kastamonu Üniversitesi Kalite Yolculuğunu Devam Ettiriyor: Tarih Lisans Programı...

17 Nisan 2024

Üniversitemiz İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, kalite standartlarını akredite edilen lisans programıyla yükselterek gelişimini başarılı adımlarla...

Kastamonu Medical Journal Dergisi, ULAKBİM TR Dizin'de

17 Nisan 2024

Üniversitemiz Tıp Fakültesi akademik yayın organı olan Kastamonu Medical Journal (KASMEJ), TÜBİTAK Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi (ULAKBİM)...

Kastamonu Üniversitesi Fen Fakültesi, Akreditasyon Başarısıyla Kalite Standartla...

16 Nisan 2024

Üniversitemiz Fen Fakültesi, akredite edilen lisans programlarıyla kalite standartlarını yükselterek başarılı bir adım attı. Yükseköğretim Kalite Kuru...

Birim Haberleri

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

Üniversitemiz GSTF Tarafından Düzenlenen "Balkanlardan Anadolu'ya” Uluslara...

15 Nisan 2024

Kastamonu Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Dünya Sanat Günü'nü kutlamak için özel bir etkinliğe ev sahipliği yapıyor. Fakültenin orga...

İlimizde “Dijital Zorbalık” Konulu Çalıştay Düzenlendi

05 Nisan 2024

Kastamonu Üniversitesi ile Kastamonu Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından siber zorbalığa dikkat çekmek ve farkındalık oluşturulması amacıyla “Dijital Zo...

Kastamonu Üniversitesi'nde "Yapay Zekâ ve Geleceğin Kütüphaneleri" Pan...

29 Mart 2024

Kastamonu Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi'nin düzenlediği 60. Kütüphane Haftası etkinlikleri çerçevesinde "Yapay Zekâ ve Geleceğ...

Üniversite Duyuruları

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

Atama

15 Nisan 2024

Üniversitemiz İlahiyat Fakültesi Dekanlık görevine Prof. Dr. Mehmet ATALAN, üç (3) yıl süre ile asaleten atanm...

7. Uluslararası Anadolu Tarım, Gıda, Çevre ve Biyoloji Kongresi

15 Nisan 2024

Sempozyum bağlantısına buradan ulaşabilirsiniz.

19.03.2024 Tarihli 4/B Sözleşmeli Personel Alımı Sonuçları

04 Nisan 2024

19.03.2024 Tarihli 4/B Sözleşmeli Personel Alımı Sonuçlarına buradan ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Duyuruları

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

Erasmus+ Öğrenci Öğrenim ve Staj Hareketlilikleri Başvuruları

19 Şubat 2024

2023 sözleşme dönemi projelerimiz kapsamında Erasmus+ Öğrenci Öğrenim ve Staj hareketlilikleri başvuruları, 15...

Sosyal Bilimler Enstitüsü 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Öğrenci Alımı İlanı

02 Ocak 2024

Sosyal Bilimler Enstitüsü 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Öğrenci Alımı İlanına buradan ulaşabilirs...

Erasmus+ Öğrenci Staj Hareketliliği

28 Kasım 2023

2022 sözleşme dönemi Erasmus+ KA131 projelerimiz kapsamında, Erasmus+ Öğrenci Staj Hareketliliği başvuruları 2...

Yayınlanmasını istediğiniz etkinlilkleri göndermek için tıklayınız.

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

tanitim 2022 1

Merkezi Yemekhane Yemek Listesi

Yemek
MERCİMEK Ç.
ÇEŞNİLİ MAKARNA
ÜZÜM HOŞAFI
Tüm Yemek Listesine ulaşmak için tıklayınız

Ayyıldız Yemek Listesi

Yemek
ORBASI
ÇLİ KÖFTE
İĞER.
ÜTLAÇ
Tüm Yemek Listesine ulaşmak için tıklayınız

foto

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.

28714
Öğrenci Sayısı
55950
Mezun Öğrenci Sayısı
264
Önlisans-Lisans Program Sayısı
97
Lisansüstü Program Sayısı
27760
Öğrenci Sayısı
62525
Mezun Öğrenci Sayısı
263
Önlisans - Lisans Program Sayısı
105
Lisansüstü Program Sayısı

Proje Tabanlı Uluslararası Değişim Programı Başvuruları Hakkında Önemli Hususlar

2020-2021 Akademik Yılı için Proje Tabanlı Ulıslararası Değişim Programına müracaat edecek Proje Yürütücüsü Öğretim Elemanlarının 17 Nisan 2020 tarihine kadar https://yoksis.yok.gov.tr adresinden kendi YÖKSİS sistemlerinden "Genel İşlemler" menüsünden "Proje Tabanlı Uluslararası Değişim Programı" sekmesinden, Başvurularım+Yeni Başvuru butonundan istenen verileri eksiksiz girmeleri gerekmektedir. Başvuruların çıktısı 20 Nisan 2020 tarihinde Koordinatörlüğümüz tarafından YÖKSİS sisteminden alınarak Rektör imzalı üst yazı ile Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığı'na gönderilecektir.


Başvurularda Proje ortağı olarak düşünülen yükseköğretim kurumu ile Üniversitemiz arasında Mevlana Değişim Programı Protokolü imzalamış olması gerekmektedir. (Üniversitemizin imzalamış olduğu güncel Mevlana Protokolü listesine buradan ulaşabilirsiniz.)

- Doktorasını bitirmiş Araştırma Görevlileri öğretim elemanı olarak projeye dahil olabilirler. Doktorasını tamamlamamış Araştırma Görevlileri projede öğrenci olarak yer alabilirler. Proje yürütücüsü olarak sisteme giriş yapan öğretim elemanlarının en az "Doktora" derecesine sahip olmaları gerekmektedir.

- Projenin toplam süresinin 1 yıl olarak belirtilmesi tavsiye edilmektedir. (Projenin toplam süresi en az 6 ay olmalıdır)
- Proje doğrultusunda gelen ve giden öğretim üyelerinin ortağı ülkeye en az 14 gün en fazla 90 gün gitmeleri gerekmektedir. (Belirtilen süreler proje süresince 1 akademisyenin gideceği süreyi ifade eder)
- Proje doğrultusuda gelen ya da giden en az 1 öğrenci olması gerekmektedir ve öğrencinin en az bir dönem ortak üniversitede öğrenim görmesi gerekmektetir.
- Proje başvurularında başvuru yapılacak alan ile ilgili mevcut Mevlana Protokol alanı uyumuna dikkat edilmesi gerekmektedir. Alan, imzalanmış Protokolde mevcut değilse, öğretim elemanının Mevlana Koordinatörlüğü (Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) ile iletişime geçerek Protokollerde alanla ilgili güncelleme talep etmeleri uygun olacaktır.

Ödeme tutarlarına yönelik verileri, projelere ait değişim sayıları ve süreleri üzerinden sistem otomatik hesaplama yapacaktır. Bu sebeple, projelerde değişim süreleri ve sayılarına ilişkin verilerin girişinde itina edilmesi gerekmektedir.

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı'nın 2020-2021 akademik yılında uygulanacak ücretlere ilişkin Yönetim Kurulu Kararına buradan ulaşabilirsiniz.

NOT: YÖKSİS üzerinden yapılacak giriş işlemlerinde sistemin yoğunluk sebebiyle uzun süre çalışmaya izin vermediği durumlarda; istenen bilgilere bir kaç kelime girerek tamamlandıktan sonra sistemden çıkıp yeniden giriş yaparak girilen bilgiler güncellenebilir. Ya da istenen bilgiler word ortamında daha önce hazırlanıp, sisteme girişte direkt kopyalanarak yapıştırılabilir.

Kastamonu Üniversitesi Mevlana Koordinatörlüğü Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

APPLICATIONS FOR MEVLANA EXCHANGE PROGRAMME

FOR 2020-2021 ACADEMIC YEAR

 

Applications to Mevlana Exchange Programme for the 2020-2021 academic year will be taken by your University’s Mevlana Instutıon Coordinatorship.

The applications of the candidates determined by Mevlana Institution Coordinatorship of the other University are sent to Kastamonu University by Mevlana Institution Coordinator between the dates given in the table below.

Table 1. Student Application Dates

Start

17 February 2020

End

28 February 2020

  •  Academic staffs and students can apply to Mevlana Exchange Program in the fields given below.

Table 2. Application Areas within the Scope of the Mevlana Exchange Programme

Country

Field

Country

Field

Arab Republic of Egypt

Social Sciences and Humanities

Republic of Indonesia

Science and Engineering Sciences

Bosnia and Herzegovina

Social Sciences and Humanities

Republic of Iraq

Social Sciences and Humanities

Canada

Science and Engineering Sciences
Health Sciences

Republic of Kazakhstan

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Commonwealth of Australia

Science and Engineering Sciences
Health Sciences

Republic of Korea

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Federal Republic of Somalia

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Republic of Kosovo

Social Sciences and Humanities

Federative Republic of Brazil

Science and Engineering Sciences

Republic of Lebanon

Social Sciences and Humanities

French Republic

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Republic of Macedonia

Social Sciences and Humanities

Hashemite Kingdom of Jordan

Social Sciences and Humanities

Republic of Niger

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Islamic Republic of Afghanistan

Social Sciences and Humanities

Republic of Rwanda

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Islamic Republic of Iran

Science and Engineering Sciences

Republic of Singapore

Science and Engineering Sciences

Islamic Republic of Pakistan

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of South Africa

Science and Engineering Sciences

Japan

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Republic of South Sudan

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Kingdom of Morocco

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of Tajikistan

Social Sciences and Humanities

Kingdom of Saudi Arabia

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of The Gambia

Health Sciences

Kingdom of Spain

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of the Philippines

Science and Engineering Sciences

Kingdom of Thailand

Science and Engineering Sciences

Republic of the Sudan

Social Sciences and Humanities

Kyrgyz Republic

Social Sciences and Humanities

Republic of Tunisia

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Malaysia

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of Uzbekistan

Social Sciences and Humanities

Mongolia

Social Sciences and Humanities

Republic of Yemen

Social Sciences and Humanities

Montenegro

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of Zambia

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

New Zealand

Science and Engineering Sciences

Romania

Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

People's Democratic Republic of Algeria

Social Sciences and Humanities

Russian Federation

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

People's Republic of Bangladesh

Social Sciences and Humanities

State of Kuwait

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

People's Republic of China

Science and Engineering Sciences
Health Sciences

State of Libya

Social Sciences and Humanities

Republic of Albania

Social Sciences and Humanities

State of Palestine

Social Sciences and Humanities

Republic of Azerbaijan

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

State of Qatar

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of Belarus

Science and Engineering Sciences

Sultanate of Oman

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of Burundi

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

The Republic of Uganda

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of Chad

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Turkmenistan

Social Sciences and Humanities

Republic of Colombia

Science and Engineering Sciences

Ukraine

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities

Republic of Djibouti

Social Sciences and Humanities

United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

Republic of Georgia

Science
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

United Mexican States

Science and Engineering Sciences

Republic of India

Science and Engineering Sciences
Social Sciences and Humanities
Health Sciences

United States of America

Science and Engineering Sciences
Health Sciences

 

 1. APPLICATION REQUIREMENTS FOR STUDENTS

The students who will apply for Mevlana Exchange Programme in the 2020-2021 academic year must meet the following requirements.

  • Application must comply with the fields given in Table 2
  • The grade point average (GPA) of associate degree and undergraduate students is to be at least 2,50 on a four-point scale.
  • The grade point average (GPA) of graduate students (MA, PhD) is to be at least 3.00 on a four-point scale.
  • Only the first, second and third grade students can apply.
  • Students who previously participated in Mevlana Exchange Programme cannot apply.

*** Applicants who fulfil the application requirements make their application to Mevlana Exchange Program Coordinatorships in their Universities. Mevlana Exchange Program Coordinatorships calculate the Mevlana Points, which consists of the average of the academic scores of the applicants and the Turkish exam scores.

According to the rankings of Mevlana Scores two candidates are determined by Mevlana Exchange Program Coordinatorships of Universities. And the following documents are delivered to the Kastamonu University Mevlana Exchange Program Coordinatorship by other University’s Mevlana Exchange Program Coordinatorships between the dates 17-28 February 2020.

 

1.1. Application Documents for Selected Students

  • Student Application Form (click here) [Please fill the form on computer, then signed and stamped it]
  • Transcript (signed and stamped)
  • Turkish language level related documents (Exam Result).

1.2. Scholarship Fee

The students who came with Mevlana Exchange Programme to Kastamonu University will be paid for one semester (Four Month). The scholarship fee will be 5200TL for one semester. The last instalment of the scholarship fee (20%) will be paid according to the success rate of the courses.

 

2. APPLICATION REQUIREMENTS FOR ACADEMIC STAFF

The academic staff who will apply for Mevlana Exchange Programme in the 2020-2021 academic year must meet the following requirements.

  • Application must comply with the fields given in Table 2.

*** Applicants who fulfil the application requirements make their application to Mevlana Exchange Program Coordinatorships in their Universities.

Mevlana Exchange Program Coordinatorships of the Universities determine two candidates among the applicants. And the following documents are delivered to the Kastamonu University Mevlana Exchange Program Coordinatorship by other University’s Mevlana Exchange Program Coordinatorships between the dates 17-28 February 2020.

 

2.1. Application Documents for Selected Academic Staff

  • Academic Staff Information Form (click here) [Please fill the form on computer, then signed and stamped it]
  • Curriculum Vitae (CV)
  • Lesson plan for the course
  • Foreign language level related documents (If available).

2.2. Transportation Support Payment for Academic Staff

Information about transportation support payment for academic staff who came with Mevlana Exchange Programme to Kastamonu University is given below.

Accepted academic staff can come for 14 days between September 2021-May 2021.

 

Regions / Continents

Daily Wage Amount for Faculty Members

Daily Wage Amount for Other Teaching Title

Transportation (Max)

Asia-Pacific, Latin America, North America

55 TL

45 TL

4600 TL

Europe, Central Asia, Sub-Saharan Africa

55 TL

45 TL

3500 TL

South Caucasus, South Asia, Middle East and North Africa

55 TL

45 TL

3100 TL

 

 3. RESULTS

The results will be announced on our website (https://kastamonu.edu.tr/index.php/en/menu-mme-academicunits-en/menu-mme-coordinatorship-en/menu-mme-coordinatorship-mevlanaexc-en)  when finalized.

 

2014-2015 Academic Year Mevlana Exchange Program applications are going to be accepted between the dates 15-22 April 2014.

 

We request you to announce this to your students and the academic staff, to accept the applications and to send the results with the results of Turkish Language exam to our university Mevlana Exchange Program Office's This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. address by 29 April 2014. 

2020-2021 AKADEMİK YILI MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI BAŞVURULARI

 

2020-2021 akademik yılı Mevlana Değişim Programına başvurular aşağıdaki tabloda verilen tarihler arasında Mevlana Koordinatörlüğü tarafından alınacaktır. (Kuzeykent Rektörlük binası, 1. Kat, 126 no'lu oda)

Öğrenci Başvuru Tarihleri

Başlangıç

17 Şubat 2020

Bitiş

28 Şubat 2020

 

Öğrenci Başvuru Şartları

2020-2021 akademik yılı Mevlana Değişim Programına başvuracak öğrencilerin aşağıdaki şartları sağlamaları gerekmektedir.

  • Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 06/02/2020 tarihli ve 5 sayılı kararında belirtilen alanlara göre müracaat edilebilir. Karar için tıklayınız.
  • Lisans öğrencilerinin genel akademik not ortalaması 4 üzerinden en az 2,50 olmalıdır,
  • Lisansüstü öğrencilerin (yüksek lisans ve doktora) genel akademik not ortalaması 4 üzerinden en az 3,00 olmalıdır,
  • Öğrenciler gideceği Üniversite'nin eğitim dilinde, yabancı dil sınavında başarılı olmalıdır. (Yabancı Dil Sınavı tarihi belli olduğunda ilan edilecektir.)
  • 1. 2. ve 3. sınıf öğrencileri başvuru yapabilirler.
  • Daha önce Mevlana Değişim Programından faydalanan öğrenciler tekrar başvuru yapamaz.

Başvurular Mevlana Koordinatörlüğüne;

17 Şubat- 28 Şubat 2020 tarihleri arasında,

Aşağıdaki linkte bulunan Başvuru Formu (Bilgisayar ortamında doldurunuz) ve

Onaylı Transkript ile şahsen yapılacaktır.

Programa başvuran öğrenciler gidecekleri üniversite ve bölümün eğitim diline göre Yabancı Dil Sınavı Sonuç Belgesi varsa sunabilirler, yabancı dil belgesi olmayan öğrenciler gidecekleri Üniversite ve bölümün eğitim dilinde Yabancı dil sınavına gireceklerdir.

Bu sınavdan aldıkları notun % 50'si ile akademik ortalamalarının % 50'sinin toplamının değerlendirilmesine göre sıralama yapılarak seçim yapılacaktır. (Eğitim Dili Türkçe olan bölümlere başvuran öğrencilerin yabancı dil sınavına girmelerine gerek yoktur. Bu bölümler için sadece akademik ortalamaya göre sıralama yapılacaktır.)

Öğrenci Başvurusu için Gerekli Evrak: 1- Başvuru Formu (tıklayınız)

                                                              2- Onaylı Transkript

Öğrenim Ücretleri Hakkında

Öğrenciler, Mevlana Değişim Programı öğrencisi oldukları sürece sadece kayıtlarının bulunduğu örgün yükseköğretim kurumlarına ödemekle yükümlü oldukları katkı paylarını ya da öğrenim ücretlerini ödemeye devam ederler. Program doğrultusunda gidecekleri yükseköğretim kurumuna ayrıca bir eğitim-öğretim ücreti ödemezler.

 

Burs Miktarları

  • Gelecek öğrencilere 1 dönem için aylık 1300TL burs ödenir. Bursun son taksiti derslerdeki başarı oranına göre ödenir.
  • Giden öğrencilere aşağıdaki tabloya göre sadece 1 dönem (4 aylık) burs ödenir. Bursun %80'i öğrenci yurt dışına gitmeden önce peşin olarak ödenir, kalan miktar öğrenci Türkiye'ye döndükten sonra derslerdeki başarı oranına göre ödenir.
  • Mevlana Değişim Programı’ndan faydalanan öğrencilerin, öğrenim gördükleri süre içinde aldıkları diğer burslar ve krediler devam eder.

Bölgeler/Kıtalar

Giden Öğrenci Aylık Burs Miktarı

Asya- Pasifik, Latin Amerika, Kuzey Amerika

1.650 TL

Avrupa, Orta Asya, Sahraaltı Afrika

1.500 TL

Güney Kafkasya, Güney Asya, Orta Doğu ve Kuzey Afrika

1.400 TL

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Menümüzü ziyaret edebilirsiniz.